Ημέρα 6η

Ο Μπίλλυ έκλεισε τα 12 σήμερα! Βαδίζει πλέον στον δρόμο των teenager. Όλα φαίνονται σαν χθες. Σαν να πέρασαν μόνο μερικές μέρες και έχω μπροστά μου ένα παιδί που σύντομα θα με ξεπεράσει σε ύψος. Ψηλός, αθλητικός, όλο ενέργεια. Τόση που συχνά δυσκολεύται να την διοχετεύει σε σωστά κανάλια.
Ξύπνημα στις 9 ½ και κλασικό πλέον πρωινό με cornflakes. Το να σκουπίσω μόνο 1-2 φορές χυμένα γάλατα το μετράω στις επιτυχίες πλέον. Λίγα μαζέματα στο σπίτι και σύσκεψη για το πρόγραμμα της ημέρας. Έδωσα τρείς επιλογές. Βαρκάδα με θαλάσσιο ποδήλατο, εκδρομή στην Βουλιαγμένη Περαχώρας και μια από τα ίδια (αν μετράει). Αποφασίσαμε να πάμε στην Περαχώρα. Πήραμε μαζί μας πατατάκια σαν σνακ για μετά το μπάνιο. Η διαδρομή κύλισε πολύ ευχάριστα με αστεία των παιδιών. Φτάσαμε στην Βουλιαγμένη. Μαγικό μέρος για μένα, συνδεδεμένο με πολλές ευχάριστες αναμνήσεις. Είναι μια λιμνοθάλασσα που συνδέεται με την θάλασσα με ένα μικρό πορθμό. Εκεί πήγαμε πρώτα για να δούμε την ροή των νερών. Σταματήσαμε, ενοχλήσαμε κάτι ψαράδες και φύγαμε. Στον δρόμο για την παραλία, η Ελισσάβετ αναφώνησε. Είδα μια στρουθοκάμηλο είπε! Σιγά μην είδες και ελέφαντα της απάντησαν οι υπόλοιποι. Κι όμως ήταν μια μικρή φάρμα με στρουθοκαμήλους. Σταματήσαμε και βγάλαμε φωτογραφίες. Πήγαμε στις παραλίες και μας πήρε λίγο μέχρι να αποφασίσουμε που να βάλουμε τα πράγματά μας. Υπήρχε μια οργανωμένη, γεμάτη παραλία και μια μικρή μπροστά από μια ταβέρνα. Όταν λέω μπροστά, εννοώ μπροστά. 1 μέτρο! Τους έπεισα να πάμε στην ταβέρνα. Κάναμε την πρώτη βουτιά και τα παιδιά έδειχναν ενοχλημένα από κάτι μικρά φύκια που τα ονόμαζαν ανεμώνες. Ανθρωποφάγες ίσως κιόλας; Εγώ πάλι ένοιωθα ενοχλημένος που είχα και τα τέσσερα κολλημένα στο σβέρκο μου. Έπιασα ένα φύκι αλλά πάλι δεν έδειχνα να ξεθαρεύουν εύκολα. Ο Μπίλλυ τρομοκρατούσε τους υπόλοιπους και ο σβέρκος μου ζοριζόταν. Δεν κράτησε πολύ το μπάνιο και βγήκαμε για να παραγγείλουμε. Καλαμαράκια, πατάτες τηγανητές, τζατζίκι, και ένα μεγάλο τηγανητό μπακαλιαράκι μαζί με αναψυκτικά για τα παιδιά και μια μπύρα για τον μπαμπά. Νοστιμότατα. Τα παιδιά τσίμπησαν λίγο και ξαναμπήκαν στα ρηχά. Τι χαλάρωση να είναι όλα τόσο κοντά σου! Τελειώσαμε το γεύμα και κλείσαμε με καρπουζάκι. Μείναμε λίγο ακόμη, και εξερευνήσαμε και την διπλανή παραλία πριν φύγουμε. Πέρασε και ο κλασσικός πλανόδιος με βραχιολάκια αλλά έθεσα βέτο. Τσιγγούναρε μπαμπά (λέω εγώ). Κάπου όμως πρέπει να τοποθετούνται όρια. Η Ελισσάβετ το πάλεψε πολύ να με κάνει να αλλάξω γνώμη αλλά απλά με κούρασε.
Στην επιστροφή τα παιδιά θυμήθηκαν τα πατατάκια. Μα καλά δεν φάγατε βρε παιδιά; Τι σου είναι ο πειρασμός! Υποσχέθηκα να πάμε στον ισθμό να τα φάμε εκεί. Πήγαμε στην γέφυρα να δούμε την θέα. Ο Ιάκωβος φοβόταν το μεγάλο ύψος και δεν κάτσαμε πολύ. Ο Μπίλλυ τον τρόμαζε και πάλι. Φύγαμε για να πάμε στην βυθιζόμενη γέφυρα του ισθμού και να δούμε την γέφυρα που ανεβοκατέβαινε όταν πλησίαζε πλοίο. Τα πατατάκια τελείωσαν, ο Ιάκωβος φοβόταν και πάλι, ο Μπίλλυ συνέχιζε το σαδιστικό παιχνίδι εις βάρος του αδελφού του, ο μπαμπάς θύμωσε και έριξε ένα 5λεπτο αγριεμένο κήρυγμα. Ουφ! Δεν ξέρω αν ήταν τα αναψυκτικά αλλά και τα 4 παιδιά είχαν .. ξεχειλώσει λίγο, οπότε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Ήταν κοντά 8 άλλωστε. Επιστροφή στο σπίτι και μπάνια. Το βραδυνό ήταν λιτό. Σάντουιτς για Ιάκωβο και Λεωνίδα, ομελέτα για Μπίλλυ και Ελισσάβετ. Έβαλα ψιλοκομμένο μαιντανό στην ομελέτα αλλά η Ελισσάβετ δεν το εκτίμησε καθόλου. Έβγαλε σχολαστικά κάθε κομματάκι. Πήρα τα τρία μικρότερα και πήγαμε μια μικρή βόλτα στο βουνό, μέχρι την δεξαμενή του οικισμού. Πετάξαμε πέτρες, είδαμε την θέα, χαιδέψαμε ένα σκυλάκι, κουραστήκαμε. Ξανά στο σπίτι και είδαμε μια ταινία στο laptop όλοι μαζί. «Ο μικρός Νικόλας». Τους άρεσε πολύ. Ελεύθερος χρόνος για … πλύσιμο πιάτων. Άναψα ένα κερί σιτρονέλας αντί για .. κεράκι τούρτας και αναβάλαμε την τούρτα για την επόμενη μέρα. Έκοψα πεπόνι και το σέρβιρα. 10 ½ η ώρα και ακολουθήσαμε την ιεροτελεστία για τον ύπνο. Πλυσίματα δοντιών, αντικουνουπικό, παραμυθάκια και νάνι. Α! Και η μπύρα του μπαμπά για το ίντερνετ.

Σχετικές φωτογραφίες

About aspros

web2, environment, enterpreneur, cooking, enjoying life, greenroofs, gardening, 5x5, cycling
This entry was posted in Διακοπές. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ημέρα 6η

1. Ο/Η Giota λέει:

Ακούγεται ωραία ! Αν θέλεις να απομακρυνθείς λίγο παραπάνω- στο Σοφικό – υπάρχει το Ράντζο με άλογα , ινδιάνικες σκηνές και τέτοια εξωτικά αλλά δεν ξέρω τίποτα από τις τιμές τους.Καλή συνέχεια και υπομονή.

2. Ο/Η Μαρία λέει:

Πόσο μαρέσε να διαβάζω το ημερολόγιο σας Γιώργο! Συγκινητικό και χαρούμενο και πολύ πολύ αληθινό! Χρόνια πολλά στον Μπίλλυ από τον Ιάσονα, το Νέστορα και μένα. Του αξίζουν τα καλύτερα! Σ’ όλους σας.