Ημέρα 9η

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την έλλειψη ενδιαφέροντος χορηγών στο πρωινό, αλλάξαμε την σύνθεσή του. Έφτιαξα τηγανήτες! Αλεύρι, λίγο αλάτι (έπρεπε; ) και μπύρα. Η 1η δόση μου βγήκε αποτυχημένη καθώς ήταν μάλλον χοντρές οι τηγανήτες και δεν ψήθηκαν στο κέντρο. Η 2η όμως βγήκε μια χαρά και ήταν αυτή που σέρβιρα στα παιδιά. Με μαρμελάδα ή με μερέντα. Εκτός του Λεωνίδα όλοι τις βρήκαν πολύ καλές αν και η Ελισσάβετ είπε ότι έχει φάει καλύτερες. Νομίζω κι εγώ το ίδιο.
Ο Μπίλλυ είχε ακόμη ένα 37 πυρετό και είπαμε να περάσουμε χαλαρά το πρωινό. Ελεύθερο πρωινό πρόγραμμα.
Λεωνίδας και Ελισσάβετ (αφού τσακώθηκαν) έκαναν μαζί μια σειρά κόμικ. Γέμισαν τον τόπο χαρτιά αλλά το ευχαριστήθηκαν.
Ο Μπίλλυ είδε μια ταινία. Α! Το βράδυ κατέβασα τον vlc player και μπορέσαμε να δούμε το «toy story 3». Είναι κακή αντιγραφή όμως και χωρίς μεταγλώτιση παρά μόνο με υποτίτλους.
Ο Ιάκωβος ήταν μαζί μου και μαγείρευε με την φαντασία του και εργαλεία που έπαιρνε από τα συρτάρια της κουζίνας.
Προετοιμασία μεσημεριανού γεύματος. Ξεπάγωσα ένα κομμάτι μοσχαράκι και το έκοψα κυβάκια για να το κάνω κοκκινιστό. Μέσα σε αυτή την ηλικιωμένη κουζίνα, βρήκα μια σειρά καταπληκτικά τηγάνια που με έχουν εξυπηρετήσει πολύ. Σε ένα από αυτά μαγειρεύτηκε το κοκκινιστό μας. Έριξα μέσα .. ότι βρήκα. Ελαιόλαδο φυσικά, ρίγανη, αλάτι, μερικές ελιές κομμένες και τοματοπελτέ. Αφού ετοιμάστηκε, στο ζουμί έκανα ένα ρυζότο. Για σαλάτα, συνέχισα το γνώριμο μοτίβο της ψιλοκομμένης ντομάτας. Ψιλόκοψα λίγη από την βρασμένη πατάτα που έιχα, αρκετή φρεσκοκομμένη αντράκλα, λίγο αγγουράκι, το υπόλοιπο μισό χθεσινό καλαμπόκι μαζί με λαδάκι και έτοιμη η σαλάτα μας. Σήμερα δεν τους ζήτησαν καν να βοηθήσουν στο στρώσιμο του τραπεζιού καθώς ήταν όλοι απορροφημένοι με τις ασχολίες τους. Φάγαμε σχετικά γρήγορα καθώς ήθελαν όλοι να δουν μια ταινία μαζί. Τους ζήτησαν να βαθμολογήσουν αυτά που έφαγαν, δηλαδή Σαλάτα – Κοκκινιστό – Ρυζότο.
Μπίλλυ 9 – 9 – 8
Ελισσάβετ 10 – 9 – 7,5
Λεωνίδας 0 – 6 – 5
Ιάκωβος 10 – 10 – 10
Για την ακρίβεια, ο Λεωνίδας δοκίμασε την σαλάτα και (θα αποφύγω λεπτομέρειες) μόνο μήνυση που δεν μου έκανε! Η δική μου γνώμη είναι πως το ρυζότο ήταν εξαιρετικό (και είμαι δύσκολος στο ρυζότο), το κοκκινιστό χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα και η σαλάτα πολύ καλή. Τα παιδιά επέστρεψαν στην ταινία κι εγώ στα μαζέματα κουζίνας. Λίγο αργότερα, τους σέρβιρα την κρέμα καταλάνα που είχα φτιάξει. Βαθμολογία και πάλι. 1 βαθμός από τον Λεωνίδα (πολύ αυστηρός μας βγήκε ετούτος), 2 από τον Ιάκωβο (όσο καταλάβαινε τι ψήφιζε), 9 από την Ελισσάβετ και 10 από τον Μπίλλυ. Ρώτησα την Ελισσάβετ τι έλειπε από την κρέμα και συζητήσαμε. Της είπα ότι κανονικά η ζάχαρη θέλει άλλη ετοιμασία και μου ζήτησε να της καραμελώσω την ζάχαρη. Πήρα την υπόλοιπη κρέμα της, την έβαλα στο γκριλ και εκείνη ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα. Καθάρισα και μερικά ροδάκινα και ένοιωσα ότι διατροφικά ήταν τακτοποιημένα τα παιδιά. Ο πυρετός του Μπίλλυ είχε δε εξαφανιστεί εντελώς. Ζήτησα σαν ανταμοιβή να με αφήσουν καμμιά ώρα να ξαπλώσω και προχώρησα. Ωραία ήταν. Ήσυχος για τα παιδιά, ξαπλωμένος με θέα την θάλασσα.
Σηκώθηκα και τα παιδιά έβλεπαν ακόμη ταινίες. Ήταν 6 ½ και ήδη είχαν ασχοληθεί πολύ με τον υπολογιστή. Τους ζήτησαν να ετοιμαστούν για βόλτα. Εκείνα μου ζήτησαν να πάμε στα Goody’s στον ισθμό. Είπα ναι, αν και είχαμε φαγητό, με την υπόσχεσή τους να το φάμε την επόμενη μέρα. Ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε. Πρότεινα να πάμε στο Σουσάκι να δούμε το ηφαίστειο. Τα μικρά ενθουσιάστηκαν. Κι εγώ από μικρός ήθελα να πάω εκεί και ήμουν κι εγώ ενθουσιασμένος. Ψάξαμε λίγο και βρήκαμε τελικά την τοποθεσία. Είναι κάπου στο πουθενά στο βουνό. Δεν θα καταλάβαινες ότι βρισκόσουν σε ηφαίστειο αν δεν μύριζε τόσο έντονα μεθάνιο σε μερικά σημεία. Καμμία σχέση με την χαρακτηριστική ηφαιστιακή εικόνα που έχουμε από .. ταινίες. Κάτι σαν λεκανοπέδιο που χρειαζόταν περπάτημα και εξερεύνηση. Ο Μπίλλυ βαριόταν την εξερεύνηση του κρατήρα αλλά (όλοι) οι υπόλοιποι ήταν ενθουσιασμένοι. Στα μονοπάτια που ακολουθήσαμε είχε έντονα ρήγματα. Σε ένα σημείο μόνο μπορέσαμε να εντοπίσουμε παγωμένη λάβα. Βρήκαμε όμως αρκετά ενδιαφέροντα πετρώματα και πήραμε δείγματα για αναμνηστικά. Μια παλιά σωλήνα μαρτυρούσε προσπάθεια εκμετάλλευσης του μεθανίου. Κάτι ο Μπίλλυ που πίεζε να φύγουμε, κάτι ο Ιάκωβος που έκανε όλη σχεδόν την διαδρομή στην πλάτη μου και είπαμε τελικά να φύγουμε. Βρώμικοι και χαρούμενοι.
Συνεχίσαμε και τον ισθμό και το αξιοθέατό του. Τα Goody’s! 3 παιδικά γεύματα, μια επιλογή για τον Μπίλλυ και βέβαια 3 παιχνιδάκια. Εντυπωσιάζομαι για το πως ενθουσιάζονται τα παιδιά με την ιδέα και μόνο τέτοιων καταστημάτων. Η ώρα ήταν 9 και έπρεπε να επιστρέψουμε. Στάση στους Αγίους Θεοδώρους για ανεφοδιασμό σε πόσιμο νερό. Αν και ο οικισμός μας έχει ύδρευση, προτιμούμε να παίρνουμε το πόσιμο νερό μας από τις δημοτικές βρύσες που έχουν καλύτερης ποιότητας νερό. Ο Ιάκωβος μου έφερνε άδεια πλαστικά μπουκάλια (τα είχαμε πάρει μαζί μας), εγώ τα γέμιζα και τα έδινα στον Λεωνίδα για να τα κλείσει και να τα δώσει στην Ελισσάβετ για φόρτωμα. Νομίζω ότι γεμίσαμε 13 μπουκάλια σε χρόνο F1 pit stop. Στο σπίτι για βραδυνές ετοιμασίες και να παίξουμε με τα καινούργια μας παιχνιδάκια. Τρία ενδιαφέροντα επιτραπέζια με κάρτες. Παίξαμε ένα παιχνίδι γεωγραφίας με ερωτήσεις για πρωτεύουσες. Παράλλαξα το παιχνίδι φυσικά για να έχει ερωτήσεις για όλα τα επίπεδα. Ο Μπίλλυ είναι πολύ καλός στην γεωγραφία. Ο Λεωνίδας κοιμήθηκε πρώτος, ακολούθησε ο Ιάκωβος με λίγο παραμυθάκι και ο Μπίλλυ. Η Ελισσάβετ, ακμαία, ήθελε να κάνουμε ερωτήσεις μαγειρικής. Βρε, που έχω μπλέξει! Το σημαντικότερο είναι ότι δείχνει να απολαμβάνει τις στιγμές μαζί μου κι εγώ βέβαια το ίδιο. Καληνύχτα παιδάκια. Καλημέρα ίντερνετ.

Σχετικές φωτογραφίες

About aspros

web2, environment, enterpreneur, cooking, enjoying life, greenroofs, gardening, 5x5, cycling
This entry was posted in Διακοπές. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ημέρα 9η

  1. Ο/Η Giota λέει:

    Νομίζω ότι εσύ εξελίσεσαι σε μεγάλο μάγειρα!Η εκδρομή στο Σουσάκι ήταν παλιό μου απωθημένο- όχι τωρινό !

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    ποπο, έχω αρχίσει να εθίζομαι στο μπλογκ σας!! τι θα κάνω ότι τελειώσει;;;

Σχολιάστε

