Ημέρα 16η

Τελευταία μέρα με τα παιδιά σήμερα. Δύσκολο μου φαίνεται να το δεχθώ. Η μέρα ξεκίνησε με χαλαρούς ρυθμούς. Η παρουσία της γιαγιάς στο σπίτι διαφοροποιεί τα πράγματα. Οι κανόνες μας απειλούνται έως παραβιάζονται. Το πρωί έλειπε και ετοίμασα εγώ πρωινό στα παιδιά. Το πρωινό κύλησε χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Έπαιξα με τον Ιάκωβο αρκετά με καραβάκια, μια παιδική μπασκέτα και διάφορα άλλα της ηλικίας του. Είναι ευκολότερο να παίζεις με τα μεγαλύτερα παιδιά αλλά με τα μικρότερα βγάζεις όλο σου τον σουρεαλισμό. Απαντάς στην τρέλλα με μεγαλύτερη τρέλλα. Εγώ τουλάχιστον.
Φαγητό γιαγιάς.
Κάθησα και λίγο με Λεωνίδα και Ελισσάβετ στον υπολογιστή. Ο Μπίλλυ παρέμεινε απασχολημένος με το Playstation. Το μεσημέρι συναρμολογήσαμε δύο αεροπλανάκια-σαίτες που βρήκαμε σε ένα περιοδικό και κατεβήκαμε (Ελισσάβετ-Λεωνίδας-Ιάκωβος) στον κήπο για να τα απογειώσουμε. Άρεσαν πολύ αν και δεν βλέπω να κρατούν πολύ. Η Ελισσάβετ με βοήθησε (πολύ) να καθαρίσουμε τα πεσμένα σύκα. Είμασταν όμως προετοιμασμένοι για περισσότερα από πτήσεις και δουλειές. Φορούσαμε μαγιώ για τα καθιερωμένα μπουγέλα! Πήραμε τα δύο λάστιχα και έγινε πανζουρλισμός και πάλι.
Αφού στεγνώσαμε και ντυθήκαμε, Λεωνίδας και Ελισσάβετ με ακολούθησαν για μια μικρή επίσκεψη στο γραφείο. Ήθελα απλά να πάρω μια τσάντα αλλά βρήκαν αφορμή να παίξουν λίγο εκεί. Τσακώθηκαν για να μου φτιάξουν καφέ και ζωγράφισαν στην τζαμαρία του γραφείου.
Επιστροφή στο σπίτι, λίγος υπολογιστής, ταινία και νάνι. Αυτό ήταν λοιπόν; Αύριο το πρωί επιστρέφουν στην βάση τους και εγώ στην δουλειά.
Τα παιδιά είναι σαν τα παπάκια που ακολουθούν την πάπια, μου σχολίασε ο Δημήτρης! Δεν χρειάζεται να ασχολείται η πάπια με όλα τα παπάκια παρά μόνο με αυτό που την ακολουθεί. Κι εκείνο το ίδιο. Σε πολλές περιπτώσεις (τουλάχιστον) νομίζω ότι δουλεύει η παρομοίωση (ή αναδρομική ακολουθία; ).
Στα οικοκυρικά ο μπαμπάς πάπιος τα ψιλοκαταφέρνει τελικά. Οι δουλειές του σπιτιού δεν αποτέλεσαν πρόβλημα. Μόνο με σιδέρωμα δεν ασχολήθηκε καθόλου. Τα μαλλιά του χρειάζονται αναδάσωση. Η μέση του επίσης χρειάζεται υποστήλωση. Εθισμό στον καφέ δεν έχει. Το διαπιστώσαμε. Μια συμπάθεια στις μπύρες την έχει πάντως.
Οι διακοπές μας ήταν χωρίς τηλεόραση. Φρόντισα να μην το διορθώσουμε αυτό και δεν το μετανοιώνω στο ελάχιστο. Μπορέσαμε να έχουμε δημιουργικό χρόνο. Προσωπικά το κάνω και στην καθημερινότητά μου και κερδίζω ώρες κάθε μέρα. Είναι εύκολο να ενημερωθείς για τα νέα από το ραδιόφωνο ή το ίντερνετ σε ελάχιστο χρόνο.
Το «αντιπιπιδικό» λειτουργεί! Άγνωστο πως αλλά ειδοποιεί όταν το παιδί έχει διάθεση για πιπί. Βέβαια υπάρχουν και αρνητικά. Ο ιδρώτας που μπορεί να έχει το παιδί μπορεί να μπερδέψει το μηχάνημα και να δίνει λάθος … συναγερμούς. Είναι επίσης ένα τετράγωνο πλαστικό χαλάκι στο οποίο εγώ προσωπικά δεν θα ένοιωθα καθόλου άνετα να κοιμηθώ. Δεν είναι δύσκολο ασφαλώς να φύγει το χαλάκι από το παιδί ή το παιδί από το χαλάκι κατά την διάρκεια του ύπνου.
Τα εξοχικά γνώρισαν τις δόξες τους κάποτε όταν οι γονείς μας (και βάλε) ήθελαν να εξασφαλίσουν τις διακοπές (και το μέλλον) των παιδιών τους. Στην συνέχεια γνώρισαν την απαξίωση μπροστά στο νεοπλουτισμό της επόμενης γενιάς. Το ΔΝΤ ίσως τα επανατοποθετήσει σε καλύτερη θέση στην εκτίμησή μας.
Πρέπει να πω κάτι ιδιαίτερο τώρα για «κλείσιμο»; Δεν σκοπεύω. Όπως έγραψα απαντώντας σε ένα σχόλιο, οι αναμνήσεις παραμένουν στην καρδιά μας. Με φωτογραφίες ή χωρίς, με μπλογκ ή χωρίς. Ελπίζω να γέμισαν μερικές όμορφες σελίδες στο «βιβλίο» των παιδιών. Το δικό μου βιβλίο πάντως απέκτησε πολύτιμες σελίδες.

Σχετικές φωτογραφίες

About aspros

web2, environment, enterpreneur, cooking, enjoying life, greenroofs, gardening, 5x5, cycling
This entry was posted in Διακοπές. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ημέρα 16η

  1. Ο/Η philos λέει:

    Αυτό το blog αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη του καλοκαιριού!
    Και του χρόνου!!!
    😀

    • Ο/Η aspros λέει:

      Και για μένα!!! Ήταν απόφαση της στιγμής και χαίρομαι που την πήρα. Κράτησα μερικές όμορφες στιγμές περισσότερο ζωντανές και τις μοιράστηκα μαζί σας. Ελπίζω να χαμογελάσατε λίγο διαβάζοντας τις περιπέτειές μας:)

  2. Ο/Η eriol78 λέει:

    Λοιπόν φέτος το καλοκαίρι και εγώ είχα την ευκαιρία να κάνω μόνος διακοπές με τα παιδιά. Δεν είναι 4 βέβαια άλλα ο καθένας ό,τι έχει 😉

    Πολύ ωραία η ιδέα σου, δυστυχώς δεν ακολούθησα το blog κατά τη δημιουργία του, γιατί ήμουν διακοπές ακριβώς την ίδια περίοδο. Το ρούφηξα όμως εκ των υστέρων 🙂

    Να είστε καλά να το κάνετε και του χρόνου.

    • Ο/Η aspros λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν οι … περιπέτειές μας. Αφού ακολούθησες κι εσύ αντίστοιχη πορεία διακοπών φαντάζομαι ότι με καταλαβαίνεις απόλυτα. Πως περάσατε εσείς;

      • Ο/Η eriol78 λέει:

        Στην περίπτωσή μου όμως δεν ήμουν μόνος όλο το διάστημα και ο Παππούς με την Γιαγιά ήταν πάντα εκεί να … κάνουν τα πράγματα πιο δύσκολα.

        Εξαίρεση ήταν η Γιαγιά που με βοήθησε με τον ύπνο του μικρού, που είναι ακόμα μωρό, και με το μπάνιο στη θάλασσα, για τον ίδιο λόγο. (δεν έχω παράπονο εδώ)

        Τέλος πάντων, γενικά ήταν ωραία. Πιστεύω πως του χρόνου που θα είναι πιο μεγάλος ο μικρός μου (11 μηνών τώρα) θα περάσουμε πιο διασκεδαστικά.

      • Ο/Η aspros λέει:

        @eriol κράτα την εικόνα ότι γενικά ήταν ωραία όπως λες! Ειδικά όμως, οι γιαγιάδες-παπούδες κλπ προσφέρουν μεν βοήθεια αλλά φέρνουν προβλήματα. Για αυτό πήρα και την απόφαση να μην επιτρέψω είσοδο σε άλλους, στον χρόνο μου με τα παιδιά σε αυτές τις διακοπές και δεν το έχω μετανοιώσει στο ελάχιστο.

  3. Ο/Η akis λέει:

    Μεγαλε εισαι ωραιος…Αργησα λιγο αλλα το βρηκα την στιγμη που επρεπε!Εχω και εγω δυο παιδακια και το καλοκαιρι που θα μας ερθει(με το καλο) καπως ετσι θα παει το πραγμα..Για λιγοτερες ημερες βεβαια,αλλα θα πάει…Η Γυναικα μου ειναι απο κορινθο οποτε τα μερη τα ξερουμε καλα….Να πω την αληθεια το φοβαμαι λιγο…

    • Ο/Η aspros λέει:

      🙂 Προσπάθησε να είσαι χαλαρός, με διάθεση να το ευχαριστηθείς κι εσύ και θα περάσετε όλοι πολύ καλά. Μην το φοβάσαι καθόλου. Κάνε μερικά σχέδια, ετοιμάσου να τα αλλάξεις και ξεκίνα για να ευχαριστήσεις τα παιδιά. Μπορεί (λέμε τώρα) να κουραστείς αλλά θα ανταμειφθείς όπως δεν φαντάζεσαι!

Σχολιάστε

