Ημέρα 10η (2011)

Μα καλά ρε συ σύμπαν. Αυτό σου έχω ζητήσει εγώ; Πάλι μαντάρα μου τα έκανες. Είπαμε να κάνουμε διακοπές εδώ. Όχι να κάνω το αγροτικό μου. Να μην τα πολυλογώ, αρρώστησε και ο Μπιλάκος σήμερα. Με τα γνωστά συμπτώματα. Από τη μια να ετοιμάζεις φαγητό για τους 3 και από την άλλη να περιποιείσαι το παιδί που ξερνοβολάει. Πόσες φορές να πλύνεις τα χέρια σου πιά; Παπούδιασαν τα χέρια μου.
Κι όμως το πρωί δεν πήγε εκεί το μυαλό μου όταν τα 3 αγόρια ανακοίνωσαν ότι δεν ήθελαν θάλασσα και προτιμούσαν να καθήσουν σπίτι για να παίξουν επιτραπέζιο. Πήρα κι εγώ την κόρη μου και πήγαμε για μπάνιο οι δυό μας. Μια στάση να πληρώσουμε τον λογαριασμό νερού πριν, πολύ κουβέντα και παιχνιδάκια. Ελάχιστα ψώνια από σούπερ μετά, ίσα ίσα για να μαγειρέψω για την μέρα. Τι μαγείρεμα δηλαδή που η κόρη ζήτησε κοτομπουκίτσες. Έκανα λοιπόν κι εγώ μια διπλή μερίδα να την ευχαριστηθούν. Το απόγευμα είχαμε «επιθεώρηση». Μάζεψαν τα δωμάτιά τους και πήραν τα μπράβο τους. Είπαμε να ετοιμαστούμε για βόλτα και κάπου εκεί ο Μπίλλυ παραπονέθηκε για το στομάχι του. Το σημείο που πονούσε δεν άφηνε αμφιβολίες για την εξέλιξη που θα είχαμε. Πήρα τα τρία μικρότερα για να πάμε να ψωνίσουμε κάτι για φαγητό και να επιστρέψουμε άμεσα. Πήρα ένα κοτόπουλο σχάρας και μια ταινία (τα γ-λυκάκια). Ο Μπίλλυ μου τηλεφώνησε στο κινητό ότι είχε μπει στο επόμενο στάδιο συμπτωμάτων. Επιστρέφαμε άλλωστε. Προσπάθησα να καθαρίσω χωρίς να δουν κάτι τα παιδιά. Παράλληλα να περιθάλψεις τον ένα, να ετοιμάσεις την μακαρονάδα του Λεωνίδα, να σερβίρεις το κοτόπουλο, … να πλένεις και τα χέρια σε όλα τα ενδιάμεσα. Υπήρχε όμως και κάτι θετικό. Η ταινία (που την είχα δει) ήταν πολύ καλή και ενθουσίασε τα (3 μικρότερα) παιδιά.
Σύμπαν! Κανόνισε τώρα 15 μέρες πληρωμένες στην Τοσκάνη, έτσι για να ρεφάρεις κάπως την ταλαιπωρία…

Φωτογραφίες 10ης μέρας

About aspros

web2, environment, enterpreneur, cooking, enjoying life, greenroofs, gardening, 5x5, cycling
This entry was posted in Διακοπές. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ημέρα 10η (2011)

  1. Ο/Η Flora λέει:

    Αχ ρε σύμπαν!!!!
    Περαστικά σας!

  2. Ο/Η Theodora Pap λέει:

    Περαστικα… και καλή υπομονη!!

Σχολιάστε

